Verrassingen, daar gaan we voor

16 juli 2008

Vandaag zijn we gaan trainen bij de schaapjes.
En wat heb ik iedereen verrast met men talentvolle genen die ik heb meegekregen van men familie.
Voor het eerst ben ik niet naar ieder schaap toegevlogen alsof het een lamsboutje was dat passeerde. Rustig heb ik geballanseerd langsheen de witte wolkjes.
Mijn vrouwtje vol stress want iedereen was naar haar aan het kijken.
Maar ze mocht gerust zijn, ik heb nog nooit zo men best gedaan.





En nu voor de liefhebbers....
WIE ZOEKT DIE VINDT MIJ !!!


Na de training hebben we veel complimentjes gekregen.
" Zo'n schitterend hondje....Zo jong nog......veel potentieel...."
Maar wij doen alles stap voor stap....
Want je weet maar nooit....een stap moet je steeds eens achteruit kunnen zetten.

Geen opmerkingen: