Mijn eerste les

29 augustus 2007

Wauw!!
Vandaag gingen baasjes mij inschrijven in de HS
in Geraardsbergen. Maar wat zei die meneer nu,
ik mocht direct meedoen.
Ben dan ineens met "vrouwtje" naar de hondenwei
gegaan en daar hebben we eens laten zien wat ik al kon.
Mooi wandelen (hier moet ik nog lichtjes op oefenen)
zitten (doe ik als geen ander) en tandjes laten zien.
Maar dan, Ohhhh, ik moest op een bruggetjes lopen,
en dan mooi gaan zitten en dan liggen.
Mevrouw HS zei dat ik dat fantastisch deed.
Ben ik niet geweldig!

Hierna mochten we dan ook een kwartiertje spelen.
We werden onderverdeeld in 3 groepen:
de iets meer gevorderden (de grootste), de grote puppies
en de kleine puppies.
Ik mocht bij de 2de groep. Maar daar zaten er wat wilde bij.
Ben dan tussen "vrouwtje" haar benen gekropen.
Maar zij reageerde niet toen ik vroeg om me te pakken.
Ze zei dat ik moest leren spelen, en toen stond de Jos daar.
Jos is nen Engelse Buldog, en die was wat kalmer voor mij.
En dan is er nog eentje bijgekomen, maar die ken ik nog niet goed.
Dus al bij al had "vrouwtje" toch gelijk en ik heb dan nog
leuk gespeeld. Spijtig genoeg was dan de les al over.

Maar het mag spoedig volgende week zijn hoor.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

zeg waar blijven al die nieuwe fotootjes en verhaaltjes?
kleine jess zal ondertussen al grote jess geworden zijn... hopelijk herkennen we haar nog!
kan ze al goed schapenvangen? en lukt het al mooi om tussen de agility paaltjes te lopen, door buizen te hollen en over hindernisjes te springen? we zijn reuze benieuwd

groetjes vicky

Gyhro zei

Hé zussie,

Ook voor jou fijne en lekkere feestdagen. Stoere foto hé. Ik ging er eens lekker voor liggen. Alleen jammer, dat de sneeuw niet echt is, hopelijk maak ik dat deze winter mee, lijkt me wel geinig.
Wanneer plaatst jouw baasje nieuwe foto's van jou? Binnenkort zien we elkaar wel bij de schaapjes en hopelijk in Lommel.

Doei, Gyhro

Anoniem zei

What a great moment of reading blogs.