Mijn eerste zeewandeling

11 augustus 2007


Mijn eerste zeewandeling.
"Ventje" moest iemand gaan helpen en het was aan zee.
Dus zijn wij heel leuk naar daar gegaan om hem een beetje te
vergezellen, maar tegelijkertijd ook om een beetje
te crossen. Onderweg heb ik nog een leuk liedje gezongen
voor "vrouwke", maar ze reageerde er niet zo op.
Dus ben ik maar mooi gaan liggen op de achterbank.
Ik denk niet dat ze mijn zangtalent zo super vind!!!! Waarom?
En toen we daar aankwamen zei ze dacht ik mocht vrijlopen.
Want ik moet nog volop leren om los te lopen.
Dus dacht "vrouwtje": dit is de moment! en ze had gelijk.
:) Eerst nog een beetje aan de leiband, omdat we nog
tussen al dat volk liepen en ik veel te veel afgeleid was!
Maar daarna mocht ik volop crossen. Wauw.....
Denk wel dat de meeuwen het niet zo supertof vonden.
Maar ja, hun probleem.
Wel moeilijk om hun te drijven, ze spelen vals, ze lopen
in de lucht en ik kan dat niet!!!

Geen opmerkingen: