Mijn Tuintje !!!

21 augustus 2007



Ik dacht van me vandaag eens rustig bezig te houden met
een stokje, je weet wel, zo eentje die ik in alle geniep pik
uit de houtstapel :)
Maar plots kregen ze het.
Ik wist het gewoon hé, ze gingen hun is moeien met mijn tuintje.
Ai ai, eerst ziet hij bruin, niet groen, en nu maakt hij er een
bruin hoopje van. "Ventje, ventje toch"



Eerst hebben ze hem helemaal leeg gemaakt. Al die rommel weg.
Maar ik heb ze toch goed in het oog gehouden hoor.
Ben er constant bij geweest.
Ik heb ze dan maar op een gegeven moment zelf moeten
leiden naar waar ze moesten met die puinhoop.
Dit heb ik dan ook als een echte Border Collie gedaan.
Werken zit in men bloed, maar die mensjes daarentegen...
Ja, zelfs "Ventje" heb ik moeten bezighouden met een voetbal
.
Je moet niet vragen. Zoveel werk dat ik heb.




Uiteindelijk waren ze zelf nog een stokje vergeten wegdoen.
Dan heb ik dit ook maar weggedaan he.
Als je het zelf niet doet....




Voila, dat was mijn verhaaltje weer voor vandaag.
Als ze weer prutsen in mijn tuintje laat ik jullie het direct weten hoor!

2 opmerkingen:

V zei

Groot gelijk heb je Jess! Toon maar wie de baas is, hihi.
xxx-jes en tot heel binnenkort, dan komen we je eens knuffelen.

Anoniem zei

Gomen kudasai.