Op wandel

23 augustus 2007


Moet je nu eens wat weten!
Steken ze me zojuist in die auto, ja hoor, weeral in die auto.
'k Dacht al dat ik iets ging krijgen, want ik doe dat niet zo graag.
Maar ja, wat moest ik doen? Na een tijdje ben ik dan
gaan liggen en heb me dan maar afgevraagd waar ze me nu
naartoe gingen brengen!
Maar uiteindelijk was het toch nog leuk. Ze zijn met mij gaan
wandelen in Geraardsbergen, dan nog eens een stukje in
Sint Maria Oudenhove.


"Ventje" is zelfs met mij over een beekje gewandeld.
Je moet maar kijken, hij heeft me wel eventjes moeten
dragen want er was een grote plank uit het bruggetje
en ik denk wel dat ik er anders was ingevallen :)
Onderweg hebben we ook nog enkele paardjes gezien.
En hop, nu naar huis!

1 opmerking:

Anoniem zei

Baw ah, kasagad sa imo maghimo blog. Nalingaw gd ko basa.